Wyjątkowy Doradca Klienta przez czat - aplikuj bez CV

Ogłoszenie archiwalne Wygasło: Poniedziałek, 22 Kwiecień, 2024  10:06

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Dam pracę / Obsługa klienta / call center
  • Forma pracy:Dodatkowa
  • Umowa:Umowa zlecenie
  • Dodatkowe:Status studenta
  • Płaca brutto min.:2500 zł
  • Płaca brutto max.:4500 zł
  • Wynagrodzenie:miesięcznie
  • Pracodawca: BespokeChat

Opis oferty pracy

Uważasz, że jesteś Wyjątkowy/Wyjątkowa? W takim razie dołącz do wyjątkowej firmy! :)

Na początek kilka słów o nas:
- jesteśmy liderem w obsłudze Klienta przez czat na rynku polskim (wiemy, że każdy może tak napisać, ale serio jesteśmy liderem);
- współpracujemy z czołowymi firmami z branży motoryzacyjnej oraz deweloperskiej (z czego jesteśmy bardzo dumni);
- od początku istnienia firmy działamy wyłącznie w formie zdalnej (praca w biurze byłaby dla nas największą karą);

Szukamy osób, które chcą zdobyć wyjątkowe doświadczenie w obsłudze Klienta branżowego oraz są nastawione na osobisty sukces i ciężką pracę.

Co wyjątkowego możemy Ci zaproponować?
- pracę zdalną z każdego miejsca w Polsce (dosłownie z każdego, byle słyszeli tam o stałym łączu internetowym);
- stawkę godzinową zależną od wyników od 27,70 zł/h brutto do 34 zł/h brutto;
- hybrydowy czas pracy, gdzie możesz pracować w systemie zmianowym poniedziałek- piątek lub sobota niedziela z możliwością dobrania elastycznie dodatkowych godzin pracy na tygodniu,
- możliwość zdobycia doświadczenia z branży dealerskiej oraz deweloperskiej (co świetnie będzie wyglądało w CV);
- pełnopłatne, 4 tygodniowe wdrożenie (odbywające się w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku) , które zapewni Ci łatwy start w pracy (chcemy, żebyś dokładnie wiedział, co masz robić i czego od Ciebie oczekujemy);
- możliwość zdobycia doświadczenia w pracy z Klientem (i to nie jednym);
wynagrodzenie płatne zawsze na czas (wydawało nam się, że to standard, ale po rozmowie z naszymi pracownikami, wyszło, że nie w każdej firmie tak to działa, więc dajemy znać);
- pozytywną atmosferę i pełne wsparcie kadry managerskiej oraz innych pracowników (jesteśmy naprawdę fajni, chyba że zmienia się ciśnienie albo komuś skończy się kawa);
- płatne przerwy przy umowie zlecenie (bo wiemy jak ważne jest kilka minut wytchnienia w ciągu pracy);
- benefit sportowy (w trosce o Twoje zdrowie);
- firmowe gadżety (żebyś mógł się chwalić znajomym pracą u nas, bez konieczności mówienia o tym);
- cykliczne konkursy dla pracowników z nagrodami pieniężnymi (bo najlepsza nagroda to taka, jaką sam sobie wybierzesz);

Nie aplikuj do nas jeżeli:
- nie potrafisz się komunikować po angielsku mimo zdobytych certyfikatów, a Twój poziom jego znajomości jest niższy niż B2 (fajnie,że potrafisz napisać rozprawkę po angielsku, jednak u nas trzeba się komunikować z żywymi ludźmi, niekoniecznie dobrze znającymi angielski);
- nie jesteś cierpliwy (niektórym obsługiwanym przez nas Klientom pewnie kwestie trzeba wyjaśniać nawet kilkukrotnie);
- szybko się zniechęcasz;
- nie jesteś gotowy na ciężką pracę (nie będziesz u nas musiał pracować fizycznie, ale działamy bardzo intensywnie)
- szukasz czegoś na chwilę lub żeby dorobić (szukamy osób, które poczują się częścią zespołu na dłużej niż chwilę oraz będą się chętnie angażować)
- masz drugą pracę, wymagającą od Ciebie dużej dyspozycyjności (praca u nas jest bardzo intensywna, a dodatkowo szukamy osób dostępnych w nietypowym zakresie godzinowym)
- nie jesteś terminowy (dzięki terminowemu działaniu cała firma może sprawnie funkcjonować)
- nie lubisz pracy z ludźmi (u nas zawsze będziesz pracował z ludźmi, niezależnie od stanowiska)
- nie jesteś odporny na stres lub szybko panikujesz w sytuacjach kryzysowych (czasami obsługiwani przez nas Klienci potrafią dać w kość)
- w komunikacji pisemnej często zapominasz o polskich znakach
nie lubisz przyswajania wiedzy w formie w e-learningu (podobno ludzie dzielą się na nieuków i samouków - my zdecydowanie szukamy tych drugich)
- nie umiesz wyszukiwać informacji w sieci (w dzisiejszych czasach ta umiejętność to chyba standard, ale wolimy uprzedzić, że w naszej pracy jest sporo szukania i weryfikowania informacji)
- to ogłoszenie jest dla Ciebie za długie (u nas jest dużo pracy z tekstem)

Co należy do obowiązków naszych Wyjątkowych Doradców Klienta na czacie?
- obsługa tekstowa Klientów przez czat zgodnie ze standardami firmy w języku polskim i angielskim (jednocześnie obsługiwane są 4 rozmowy i to nie jest wcale tak trudne jak się wydaje)
- obsługiwanie wewnątrz firmowych systemów do przetwarzania i wysyłki danych (które są bardzo intuicyjne, więc na pewno sobie z nimi poradzisz);
- wykonywanie dodatkowych zadań związanych z promocją firmy, oferowanych przez nią usług i narzędzi (czasem wymyślimy coś nowego, w co wciągamy wszystkich pracowników);
- regularne zapoznawanie się z informacjami dotyczącą obsługiwanych firm oraz bieżące przyswajanie nowych informacji (żebyś nigdy nie czuł niepewności związanej z niewiedzą);

Co łączy wszystkie Wyjątkowe Osoby, z którymi współpracujemy?
Wielozadaniowość
Bardzo dobra organizacja pracy własnej
Samodyscyplina
Szybkie i samodzielne myślenie
Komunikatywność
Wysoka kultura osobista
Empatia
Chęć rozwoju
Entuzjazm

Dodatkowym i ważnym dla nas atutem (ale nie koniecznym) z pewnością będzie:
- praktyczne doświadczenie w pracy w call center lub jednej z obsługiwanych przez nas branż: e-commerce, automotive lub w branży nieruchomości
- doświadczenie w sprzedaży (dłużej niż 6 miesięcy w jednym miejscu)
- status studenta

Jeżeli uważasz, że jesteś Wyjątkową Osobą i spełniasz nasze wymagania to zapraszamy do aplikowania! ;) Nie musisz mieć CV - wystarczy przejść rozmowę z naszym botem rekrutacyjnym.

Aby zgłosić swoją kandydaturę należy skorzystać z czatu na stronie: https://www.bespokechat.com/praca/?utm_source=lento - nie przyjmujemy aplikacji w inny sposób niż rozmowa z naszym botem Adamem.
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Liczba aplikacji
Średni czas odpowiedzi
Powiadom o podobnych ogłoszeniach
Lokalizacja: Toruń w promieniu 25 km
Kategoria: Praca » Dam pracę » Obsługa klienta / call center

Chcę otrzymywać powiadomienia o nowych ofertach

Uzupełnij adres e-mailWpisz poprawny adres e-mail

To ogłoszenie jest archiwalne i może być nieaktualne.

Wyślij wiadomość

Odpowiedz na ofertę pracy

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Uzupełnij treść zapytania Treść zapytania musi być dłuższa niż 2 znaki
Max. 8MB, Dozwolone: pdf, doc, docx, odt.
Potwierdź, że jesteś człowiekiem
Konto firmowe
Na Lento.pl od 28 lut 2020
Strona użytkownika
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
  • Udostępnij ogłoszenie
  • Dodaj na Facebook
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookTweetnij Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków