PRACUJESZ JAKO KONSULTANT W CALL CENTER I ODNOSISZ SUKCESY?

Ogłoszenie archiwalne! Wygasło: Niedziela, 14 Czerwiec, 2020  09:59
  • Kategoria: Dam pracę / Biuro / Administracja
  • Forma pracy:Pełny etat
  • Umowa:Umowa o pracę
  • Płaca brutto min.:2800 zł
  • Płaca brutto max.:4500 zł
  • Pracodawca: KFKK Sp. z o.o.

Opis oferty pracy:

Kim jesteśmy? – Misja i cele firmy
Jesteśmy rozpoznawalną marką i jedną z najnowocześniejszych instytucji finansowych w Polsce (zarządzamy siecią czołowych placówek bankowych na Lubelszczyźnie m. in. Alior Bank, Getin Bank, Nest Bank.
Zespół naszych pracowników to wyjątkowi ludzie, dla których praca to pasja, to coś więcej niż tylko wykonywanie obowiązków.
Jako pracodawcy wiemy, że kluczowym ogniwem firmy to pracownicy - inwestycja w ich rozwój i szkolenia podnoszące efektywność i zaangażowanie w zespole.
Dlatego zwracamy szczególną uwagę na osoby, których pasją jest rozwój, motywacja do osiągnięć i chęć współpracy z innymi – klientami i współpracownikami.

Jeżeli cechuje Cię pewność siebie, wysoki poziom kompetencji komunikacyjnych i motywacja do pracy, ponieważ masz świadomość, że masz ogromny wpływ na kształt swojego życia zawodowego, to jest duża szansa, że pasujesz do naszego zespołu.

Sprawdź czy chcesz z nami pracować i zdobyć u nas doświadczenie!

Aktualnie poszukujemy kandydatki/-ta na stanowisko:

KONSULTANT TELEFONICZNY (branża bankowa)
Miejsce pracy: Lublin (główna siedziba firmy ul. Wrońska 1/D)

Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pn.- pt./9-17),
• praca w ciszy i bez niepotrzebnego taśmowego pędu (dbamy o komfort pracy),
• atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + wysokie prowizje i premie, na które masz realny wpływ już od pierwszego miesiąca pracy – doceniamy zaangażowanych pracowników
• profesjonalne szkolenia oraz indywidualne coachingi podnoszące efektywność na każdym etapie współpracy,
• realną możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy – jeśli się sprawdzisz przewidujemy dla Ciebie awans na stanowisko doradcy klienta w jednej z naszych placówek bankowych (zmiana warunków zatrudnienia adekwatna do stanowiska pracy)
• pakiet prywatnej opieki medycznej Enelmed,
• bogaty pakiet ubezpieczeń grupowych.
• spotkania integracyjne dla pracowników

Nasze oczekiwania:
Jeżeli:

• posiadasz wykształcenie min. średnie (mile widziani studenci/studentki studiów zaocznych lub absolwenci)
• jesteś komunikatywny – posiadasz umiejętność swobodnego wysławiania się i łatwość w budowaniu relacji i zaufania a dodatkowo masz miły ton głosu
• potrafisz aktywnie słuchać,
• jesteś przebojowy, energiczny i wierzysz we własne możliwości a jednocześnie jesteś wrażliwy na potrzeby innych i chcesz im pomagać
• posiadasz doświadczenie w aktywnej telefonicznej obsłudze klienta (mile widziana branża finansowa, ubezpieczeniowa, telekomunikacyjna)
• potrafisz i lubisz efektywnie rozmawiać z Klientami (podpowiemy jak robić to rewelacyjnie i zdobyć olbrzymie doświadczenie w tej umiejętności, która jest w dzisiejszych czasach niezbędna w pracy zawodowej)
• jesteś osobą dobrze zorganizowaną i samodzielną – lubisz mieć wpływ na swoją pracę i jej wyniki
• chcesz zdobyć cenne doświadczenie zawodowe i rozwijać się w branży bankowej
• chcesz współtworzyć z nami Twoje satysfakcjonujące miejsce pracy, w którym będziesz dobrze i uczciwie wynagradzany
• marzy Ci się pracodawca, który wierzy w ludzi i daje wiele swobody oraz zaufania licząc na odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu pracy (masz tyle swobody działania, ile zaangażowania i sukcesów)

Co będzie należało do Twoich obowiązków:

• kontakt telefoniczny podczas którego będziesz wstępnie rozpoznawał potrzeby klienta informując i próbując zainteresować go naszą ofertą produktów finansowych, następnie będziesz przekazywał kontakt do zainteresowanego klienta do doradcy finansowego w banku, który szczegółowo przeanalizuje sytuację klienta i umówi się z nim na bezpośrednie spotkanie w placówce bankowej
• dbałość o standardy obsługi klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
• aktywne pozyskiwanie i budowanie długotrwałych relacji z Klientami
• raportowanie wyników swojej pracy

Osoba, która będzie zaangażowana i sprawdzi się na proponowanym stanowisku będzie mogła ubiegać się o stanowisko doradcy klienta w jednej z naszych placówek bankowych. Stanowisko to wiąże się z pełnym szkoleniem w zakresie oferowanych produktów oraz zmianą systemu wynagrodzenia. Interesują nas kandydaci, którzy myślą o długoterminowej współpracy i widzą swoją przyszłość zawodową w sektorze bankowym.

Jeśli spełniasz większość z naszych oczekiwań i chciałbyś poznać nas lepiej - nie czekaj - aplikuj i przekonaj się sam!

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie:

• CV oraz krótkiego listu motywacyjnego z uzasadnieniem powodu aplikowania do naszej Firmy

• zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych poniższej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę KFKK Sp. z o. o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, jak również na ich przechowywanie przez okres 1 roku od dnia zakończenia procesu rekrutacji, w przypadku braku nawiązania ze mną stosunku pracy. Jednocześnie oświadczam, że wiadome mi jest, iż usunięcie moich danych z bazy firmy KFKK Sp. z o. o. może nastąpić bez mojej zgody. Oświadczam również, że jestem świadomy, iż mam prawo wycofać swoją zgodę w każdym czasie."

To ogłoszenie jest archiwalne i może być nieaktualne.

Wyślij wiadomość

Odpowiedz na ofertę pracy

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Uzupełnij treść zapytania Treść zapytania musi być dłuższa niż 2 znaki
Dodaj załącznik
Max. 7MB, Dozwolone: pdf, doc, docx, odt.
Potwierdź, że jesteś człowiekiem
Lublin
KFKK Sp. z o.o.
Na Lento.pl od 09 sie 2016
Strona użytkownika
Obserwujesz ofertę
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń